Friday, November 26, 2010

Satu Kehilangan dan Pemergian

"Setiap yang bernyawa pasti merasai kematian"..itulah ungkapan yang setiap daripada kita tak dapat tidak dan mesti terima kenyataan ini dan suratan takdir yang telah Allah tentukan.

pada tanggal 13/11/2010, atukku (chek) telah kembali ke rahmatullah..mg rohnya ditempatkan bersama orang-orang yang beriman dan soleh..Allahummaghfir lahu warhamhu ya Allah..amiin
~AL-FATIHAH~


Rindu nak pimpin tangan chek gi hospital..rindu nak berseloroh dengan chek waktu bercerita..rindu nak gurau dengan chek macam dulu..apakan daya suratan takdir mengatakan kau harus pergi..ku berdoa moga rohmu ditempatkan bersama orang-orang yang beriman..



Buat mok (nenek), moga dikau tabah menghadapi setiap ujian dan cubaan dari-NYA..bagaimana keadaan mok sekarang?? apakan dayaku, nak gi jengok mok tapi tak pandai drive kereta, naik motor bahaya plop tu tambah plop lesen takde...rindu ko mok..

 Moga mok diberi kesihatan yang baik dan di bawah pemeliharaan Allah s.w.t selalu..amiin~

1 comment:

  1. Rindu kat mok...dan jugak chek-.- dik,banyak2kan sedekahkan Yasin dan al-Fatihah utk chek, semoga ditempatkan bersama2 orang2 yg soleh, amin..

    ReplyDelete